23.9.05

mukava elämä

Elämäni on mukava. Viihdyn elämässäni ja elämä minussa. Päiväkahvit riittävät tekemään olon varsin viihtyisäksi. Minä ja kahvikuppi. M on koulussa ja sen jälkeen töissä. Hän on muualla mutta silti lähellä. Käymme syömässä ja puhumme niitä näitä. Aamulla hän kertoo unistaan. M näkee niin kovasti paljon unia. Hän käy yöllä laskettelemassa Alpeilla, voittaa rahaa, harrastaa seksiä ja vaikka mitä muuta mukavaa. Minä en muista uniani. Paitsi viime yön pelottavan unen. Ja niin me aamulla pötköttelemme peiton alla ja kerromme unistamme. Mukavaa.

Huomenna pitkästä aikaa opiskelijakaveritapaamiseen. Tai mikä opiskelijatapaaminen se nyt enää on, kun muut ovat valmiita (??????) opettajia ja minä ainoa opiskelija. No, päivän verran siellä kuitenkin vierähtää. Ja toivottavasti juorutaan, kerrotaan tyttöjen juttuja, nauretaan ja juodaan vähän viiniä. Viime aikoina juoruilu on rajoittunut minun ja äidin välille, koska näen kavereita tosi harvoin. Kaikki ovat jossain. Ja minä siellä kaukana opiskelukaupungissa.

Vaan mukavaa tämä on silti. :)

Ei kommentteja: