26.9.05

anna mulle ne vastaukset

Sä tiedät että mä tarviin ne.
Mitä ihmettä pitää vastata kämppikselle, joka kysyy, olisiko jotain mitä hän voisi tehdä puolestani? "Sano vaan jos on ihan mitä vaan mitä voisin tehdä." En kyllä keksi yhtään mitään. Pitäisikö pyytää tiskaamaan? "Pese mun pyykit." "Luuttua mun lattiat." Vai mitä ihmettä? Mitähän se oikein odottaa mun pyytävän? Niskahierontaa?
"Joo ja siis ei sun tarvii huolehtii tosta keittiöstä! Sulla on selkä kipee, älä huolehdi sen keittiön siivoamisesta!" No niin no. Oli ihan pakko mennä kurkkaamaan keittiöön. Mitä ihmettä mä oisin sieltä siivonnut, kun oikeastaan kaikki levitetyt tavarat ja tiskit on kämppiksen. Hmh.
Jumankekka tätä selkäkipua. Tai mikä ikinä onkaan. Oikeaa lonkkaa ja kylkeä särkee ihan tauotta. Mikään asento ei ole hyvä. Huomenna on lääkäri. Taidan valittaa sille kerralla kaikista niistä osista kehoani, jotka natisevat liitoksissaan ja kaipaavat vuosihuoltoa. Koko päivä mennyt makuuasennossa. Ei tässä hyvä ole retkottaa, mutta kaikki muut asennot ovat vielä huonompia. Helkkarin helkkari.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Otan osaa, selkäkipu ON hirveätä! Hirveintä ehkä mitä tiedän (synnyttämisen jälkeen... ;) )

Mulla on joskus auttanut edes pikkuisen seuraava venytys: käy lattialle selällesi ja nosta jalat 90 asteen kulmaan tuolin, sängyn tms päälle. Sitten siitä vedät molemmilla käsillä toisen jalkaterän toisen jalan polven päälle, ja venytät. Toista muutama kerta, ja sitten vain olet siinä perusasennossa jalat kohotettuina jonkun aikaa. Tämä on yhden tutun lääkärin antama vinkki, ja se toimii =).

pimpula kirjoitti...

Juu, rötköttelin tuossa lattiallakin jalat suorakulmassa. Tota venytysjuttua en tiennyt, sitä voisi kokeilla. Vähän jo helpottaa, kun selän hermoja puristavien lihasten lukkotila alkaa poistua.