29.1.05

ajatuksia suihkussa

Tulipa tuossa mieleeni, kun innosta puhkuen tallustelin suihkuun. Ja tämä kaikki tuli mieleeni nimenomaisestikin siitä syystä että tallustelin juurikin suihkuun.
Mitä kaikkea olen oppinut eläessäni elämää, jossa M:llä on suuri sija?
1) Suihkussa käyminen on tosi kivaa. Siis suihkussa voi viettää nautinnollista aikaa. Oikein odotan sitä hetkeä, kun saan mennä suihkuun tyhjentämään ajatukseni.
2) Suihkussa voi istua lattialla. Ihmeellistä. Siellä sitä vaan istuu. Eikä ainakaan minulla ole sellainen olo kuin että se lattia olisi jotenkin likainen tai jotain ettei sinne voisi istua. Voi! Kokeilepa!
3) Salaatin sekaan voi pistää porkkanaraastetta. Ihmetykseni oli suuri, kun sain kehotuksen ruoka-avustajana toimiessani raastaa salaattiin sekaan porkkanaa. Meinasin ensin kieltäytyä, mutta sehän on oikeasti aika hyvä idea.
4) Irssi. Ennen käytin surutta mIRCiä. Nyt irssaan.
5) Vähän html-kieltä.
6) Syömään roiskeläppiä, eli niitä einespizzoja. Ennen en syönyt niitä juuri koskaan. Nykyään niitä tulee syötyä viikottain. (Pizza ylipäätään on viikottainen ruoka teekkarilassa, olen huomannut.)
7) Unirytmi on henkilökohtainen ja henkilöstä henkilöön vaihtuva käsite. Minä olen tottunut siihen, että uniaika on jotain klo 22 ja klo 10 välillä. Nykyään voin joustaa jopa niin pitkälle, että uniaika vaihtelee klo 00 ja klo 14 välillä.
8) Frendit on hyvä sarja.
9) Viimeisenä tällä listalla (mutta ei takuulla vähäisimpänä) Olen oppinut hurjan paljon ihmissuhde-elämästä ja miehistä. Tiedän tuosta maailmasta tällä hetkellä ehkä murto-osan, mutta joka päivä opin jotain uutta. Samalla opin kovasti paljon itsestäni ja M:stä. Voisin jopa mahdollisesti ehkä sanoa tuntevani M:n melko hyvin.
Listaa voisi varmasti jatkaa vaikka kuinka pitkälle, ja viimeisen kohdan voisi jakaa lukemattomiksi kohdiksi. Jätän kuitenkin jotain täysin omaan tietooni. ;)

Ei kommentteja: