28.4.05

väsyttää

Väsyttää niin paljon. Ihan hirveästi. Koko ajan. Gee on melkein valmis. Minulle kelpaisi, että katsottaisiin sen jo olevan ihan valmis. Geepari potkii naamaan ja käskee tsemppaamaan. Vielä ei kuulemma saa luovuttaa, vaan ensi viikkokin pitäisi varata siihen, että tekstiä vielä luetaan ja luetaan läpi. EN JAKSA. En mä halua enää lukea sanaakaan kirjoittamaani tekstiä geehen liittyen. Tänään kirjoitettiin viimeinen teoriaosa ja tutkimuksen arviointi kokonaan uusiksi. En edes kehtaa kertoa miten paljon etsimme viisaita sanoja väikkäreistä ja pyrimme löytämään hienoille sanoille yhteyden omaan työhömme. Yksi pääkaupunkiseudun kaveri oikolukee tekstimme. Minä olen aivan täydellisen varma luottamaan siihen, ettei geelle tarvitse tehdä yhtään mitään hänen oikolukunsa jälkeen. Geepari ei ole varma. Hänen mielestään se on vasta alku, jonka jälkeen geelle tehdään vielä jotain. En vain keksi, mitä sille tekisin enää sen jälkeen. EN HALUA.
Huomenna pääkaupunkiseudulle vetämään perskännit tai kahdet. Väsyttää ihan hirveästi. Vielä on niin paljon tekemistä ennen kuin kevään opinnot ovat ohi. Aikaa vähän, tekemistä liikaa. Geen olen jaksanut pusertaa. En jaksaisi muuta. Vaan onhan se edelleen pakko.
Melkein aiheuti hermoromahduksen geeparille, kun totesin poistuvani täältä viikonlopun viettoon ensi viikolla perjantaina. En jaksa TODELLAKAAN viettää täällä viikonloppuani valmiin geen takia. Kyllä sen puolessatoista päivässä tekee. Valvon sitten vaikka yön tai kaksi, jos pakko on. En vietä täällä enää yhtään viikonloppua. EN. en en en en en en halua

Ei kommentteja: