17.4.05

lomalla

Aivoni ovat lomalla. Ja voi miten minua väsyttää. Väsymys on jotenkin ihan pohjatonta. Nukuttaa. Voisin nukkua ja nukkua. Ja nukkua. Annoin itselleni luvan tämän viikonlopun ajan olla täysin irti geestä. Kyllä stressi näkyy. Voi miten minua itketti, kun sain käpertyä M:n viereen. Sellaista väsynyttä itkettäväistä oloa, että.. Stressi pääsi jotenkin läpi.

...Odotanko turhaan sua sittenkin, mitä jos vaan käy niin kuin muillekin? Välimatka piinaa ja painaa mua, kuka päättää ketkä saa onnistua. Oo siellä jossain mun...

..Rakastatko mua vielä kun olen ruttuinen..

PMMP onnistuu vetoamaan tähän hemuliin. Oo siellä jossain mun -biisi on jotenkin kaukorakkauden kanssa elävälle tuttua tekstiä. Ja entäs Matoja-biisi? Hihihi ihanaa angstia, joka pistää hetkellisesti nyrpistämään nenää koko maailmalle.

Ja Onni. Olen kauhean kalpea. Ja niin hirveän pieni. Sinä ylpeä loistava. Valo kaunis ja ihana.
Ja Maria Magdaleenan ihanat kvartti-stemmat. (Taitaa tuo olla kvartti..) Sellaista hm.. Mieleen tulee itämaiset sävelet.

Ja Mummola. Voi että. Sellaista juuri kuin minullakin. En ajatellut koskaan kasvaa isoksi ja Aikuiseksi. Angstia ja kissanpentuja. Poljetaan poljetaan kissoja katsomaan, vaikka ei mummolaa vuosiin oo ollutkaan. Aika vei meiltä sen, mummolan, lapsuuden. Mutta ei saa meitä vanhenemaan. ... On kyyti ollut suhteellisen epätasaista ja siihen voisi kommentoida IHAN SAMA IHAN SAMA. ihansamaihansama.

HIHIHIHI. hihihihi.

Tänään olen lähinnä nukkunut. Eilen olin baarissa katselemassa, kun M pyöritti rulettia. Esiintymässä oli Peer Günt. Hirveästi nahkatakkisia ja -tukkaisia miehiä ja hirmu meikattuja naisia. Rokkareita isolla ärrällä. Ja hui aika pelottavia, kun humalassa tulevat kertomaan ihmeellisiä asioita kymmenen sentin päähän naamasta. Aina aikasemmin olen saanut tuolla olla rauhassa, mutta noin suuri lauma noin humalaisia ihmisiä kiinnostuu pienestä yksin seisoskelevasta naisihmisestä.

Äsken menin M:n autokyydillä muutaman kilometrin päähän M:n mennessä töihin. PMMP korviin soiden tepastelin pitkin ja poikin. Olisin kävellyt mielellään pidemmästikin, mutta hirvittää vähän tuolla pimeässä yksin kävellä.

Ei kommentteja: