10.4.05

ei hemmetti

Mitä.. Miksi.. Öö.
Miksi minut on pakotettu tilanteeseen, jossa vieras (?) mies tunnustaa epäilevänsä, että minä olen hänen elämänsä nainen? Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?
Aloitetaan alusta. Kyseinen mies on irc-tuttu vuosien takaa. Hän on irkkaillut samalla kanavalla kanssani enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Hän on aikaisemminkin höpissyt levottomia, mutta nyt viimeiset kolmisen viikkoa on ollut täysin mahdotonta, koska kyseinen mies on minuun täysin vittuuntunut (jostain syystä mitä en ymmärrä). Tänään ryhdyin selvittämään asiaa miehen kanssa. "Mulla on sua kohtaan ehkä tunteita." Argh. Jaa. No. No sehän onkin sitten hyvä syy aukoa ja vittuilla minulle kolme viikkoa. Ja kyseinen mies tietää vallan mainiosti, että seurustelen. En ole koskaan nähnyt kyseistä miestä "livenä", eikä minulla ole sen suurempaa haluakaan nähdä. Voisin olla hänen ystävänsä, mutta mitä ilmeisimmin tämä ei ole edes mahdollinen vaihtoehto. Etenkin, kun kyseinen mies ei voi sietää M:ää.
Kerran aikaisemmin olen joutunut samankaltaisen tilanteen keskelle. Ja tuon tilanteen jälkeen en enää koskaan ole ollut hyvä ystävä silloisen parhaan kaverini kanssa. Parhaan kaverini avomies ryhtyi osoittamaan minulle huomiota täysin tahtomattani. Olin täysin hämmentynyt, kun hän totesi olevansa kiinnostunut. Miksi? Mitä pahaa minä olen tehnyt ansaitakseni sen?
Ja ikävintä tässä on se, ettei minulla ole oikeastaan ketään kenelle tästä asiasta puhua. Paitsi M:lle. Hän on tilanteesta täysin tietoinen. Onneksi. (Harmi vaan, että hän lähti tänään kavereidensa kanssa pelaamaan pokeria. Juuri tänään olisin kaivannut hänen seuraansa.)

Ei kommentteja: