5.3.05

ai oi voi voi iih iih kiva

Espoossa. Piiiiiiitkästä aikaa. Ihanaa. Mmmmmm. :) Siinäpä se tiivistettynä. Olen nauttinut joka hetkestä joka solullani. Pusuja. Haleja. Rutistuksia. Nukkumista ihan vieri vieressä. Juu kyllä, ei minua ole tehty elämään yksin.

Tänään käytiin pelaamassa bilistä. Voitin M:n KAKSI kokonaista kertaa. Ja todettakoon tässä, ettei tätä tapahdu kovin usein. Olen kyvyiltäni kovin vaatimaton, vaikka olenkin ollut M:n biljardikuntokoulussa jo 2,5 vuotta. M on supermestari, ja minä pieksin hänet tänään. Superia.

Päätin melkein lähteä baariin katsomaan M:ää töissä. En kuitenkaan pysty lunastamaan tätä melkein päätettyä asiaa, sillä unirytmi on jotain ihan muusta maailmasta. Väsyttää jo reilusti ennen kahtatoista. M:llä on sama rytmi, kiitos aikaisten lasketteluaamujen. Toivottavasti hän jaksaa töissä. Koska minun ei ole pakko jaksaa, nukuin puolentoista tunnin päiväunet (?) 23:30-01:00. Sellaiset mukavat, jotka juuri sopivasti aiheuttavat uniryppyjä ja saavat aivot tyhjäkäyntitilaan. Hitto että on sekaisa olo.

Ainiin! M toi minulle Puolasta lampaankarvatossukat, jotka ovat tositosi lämpimät. Khihihi. En tajua mistä hän keksi ostaa nämä. Ovat jotenkin ihan sellaiset minun aivoillani ostetun oloiset. :) Kysyin kyllä mistä idea lähti, ja M vain totesi: "Arvasin vaan, että tykkäisit." Arvasi oikein. Tykkääntykkääntykkään. Sain tuliaiset vasta tänään, mutta en missään vaiheessa edes muistanut toivoa saavani tuliaisia. M:n olemassa olo riittää tuliaiseksi. Mutta silti. Voi miten kivat tossukat!

(Onneksi kaikkien blogien ei ole ihan ihan pakko olla surussa ja murheessa rypemistä, koska silloin en voisi pitää blogiani yllä.)

Ei kommentteja: