16.12.04

robbie williams ja hemuli

Robbie Williams saatteli matkaani läpi Helsingin mustan keskustan jouluostoksilla. Mp3-soitin tuuttasi korviin kolme tuntia Robbien parhaita. Tykkään. Ja tykkäsin jouluostoskellakin. :) Oli hassua katsella miten otsa rypyssä osa ihmisistä säntäili pitkin ahtaita katuja ja käytäviä. Mä näytin varmaan lähinnä sekopäältä, kun hymyillen ja suutani Williamsin tahdissa aukoen kävelin pikkuruisena ja hikisenä pitkin ja poikin.

Tänä jouluna en jaksanut miettiä raha-asioita. Paljon kivampi on ostaa, jos sopiva osuu kohdilleen. Myönnän, että se on opiskelijapiireissä etuoikeus. Ja varmaan yhteiskunnassa yleensäkin. Olen varmaan elänyt taas säästeliäästi, koska kesälomarahoja on jäljellä vielä pitkä penni. Suosittelen kaupankassahommia - ne tuottavat ihan hyvin. Ja aivan turha sanoa, että se on jotain kakkosluokkakansalaisen duunia. Eikä ole. Se on ihan mukavaa asiakaspalveluduunia etenkin pikkukaupassa. Ja aivan väärin on kuvitella, että eläisin vanhempieni - saati lainatuilla - rahoilla. Ei. Sitä en missään nimessä suostu tekemään. Elän omilla rahoillani, täysin työllä ja tuskalla ansaituilla OMILLA rahoillani, ja olen siitä ylpeä. Mielestäni minulla on myös lupa olla tästä ylpeä. Hyvä minä. :)

Ei kommentteja: