2.2.06

pikavisiitti

Näin se aika hurisee, eikä edes blogiansa ehdi päivittää. Tai ehkä elämään on tullut niin paljon kaikkea muuta, etten edes istahda entiseen malliin tietokoneen kanssa aikaa viettämään. Töistä kotiutuessa on kaikkea muuta. Ruuanlaittoa, siivoilua, telkun töllötystä, jne. Pesen pyykkiä ja täytän tiskikonetta kuin mikäkin kotiäiti. Vaan en kitise. Pidän tälläisestä.

Huomenna suuntaamme M:n kanssa viettämään viikonloppua Lahteen valmistujaisteni merkeissä. Enhän minä oikeasti vielä edes ole valmistunut, mutta vähät siitä. Paperit tulevat postissa kuukauden sisällä. Kaikki kurssit joka tapauksessa on jo käyty. Mukavaa muuten viettää viikonloppu M:n seurassa. :) Näemme kovin vähän, vaikka asummekin avopuolisoina (hihihi) saman katon alla. M on töissä, kun minä en ole. Ja minä olen töissä, kun M ei ole. Niin se harmi kyllä menee. Eilen sentään ehdittiin tekemään pannukakkua ja ruokaa yhdessä ja katselemaan vähän telkkaria. Minä tosin olen nykyään aivan surkea television orja, sillä nukahdan viimeistään puolen tunnin sisällä television eteen asettumisesta.

Ilmeisesti stressi on ainakin tältä erää jotenkin vähentynyt, sillä osaan taas nukkua öisin. Enkä edes näe unta oppilaista, kuten tähän asti olen ainakin viikon verran nähnyt. Työtä siis öin ja päivin.

Kahvikuppikin on tyhjä, joten lähdenpä kurkkaamaan, mitä tenavilleni kuuluu.

Viiden minuutin kuluttua kellot soivat sen merkiksi, että hemulin pitäisi muuntautua taas opettajaksi. Tai mitäpä tässä on muuntautumista, omana itsenänihän minä tuolla tuppaan pyöriskelemään. Tänään luokkaan palaa kaksi oppilasta, joita en ole vielä oikeastaan tavannut. Saa nähdä, miten elämä lähtee luistamaan.

1 kommentti:

Smartcar Owner kirjoitti...

your site is very depressing and scary

http://webmaster101.blogspot.com

please make brighter