29.4.06

päätelmäketjuja ja muita asioita.

Laivareissu tehty. Ei ole kaamea kapula tai muutoin heikko olo. Ihan hauska reissu ja niin edespäin.

Nyt olo on kovin sekaisa, sillä tietenkin laivailun jälkeen nukuttaa aika paljon. Tähän ratkaisuna menin "päiväunille" klo 20:30. Tai siis nukahdi tuolloin puoliksi epähuomiossa. Sitten jossain vaiheessa herään johonkin ja hetken mietiskelyn jälkeen totean, että olen herännyt M:n ääniin, kun hän häärää jotain tietokoneella. Päätelmä: (Ensin syvä hämmennys: mitä on tapahtunut?) M on tullut töistä. Vilkaisu kelloon. Kello on kuusi. Päätelmä: On varmaan aamu, koska ei voi olla ilta, jos kello on kuusi. Hämmennys. Mitä hittoa? Missä välissä ehti tulla aamu? Päätelmä: Nukahdin illalla ja M on lähtenyt töihin herättämättä minua. On siis oltava aamukuusi ja päätän hakea töistä palanneen M:n seurakseni nukkumaan. Vilkaisu kelloon. Se onkin KYMMENEN. Päätelmä: (Ensin syvä hämmennys. Mitä HITTOA?) On sittenkin ehkä ilta, koska ulkona on nähtävästi pimeää. Eli mitä hemmettiä on tapahtunut? Kuinka pitkään olen nukkunut? Mikä maa? Mikä planeetta? En tajua.

Valmis päätelmäketju: Nukahdin klo 20:30, kun M katsoi snookeria. Ehdin nukkua puolitoista tuntia. M on lähdössä töihin. On vielä lauantai ja minulla on edessäni yö, jonka olen mielestäni kerran jo viettänyt nukkuen.

Ei kommentteja: