20.5.09

>:|

Hitto, että olikin tänään töissä lyhyt pinna ja hermo todella tiukalla. Oppilaat häröilivät, eikä minulla riittänyt kykyä täysin säästää heitä tältä loppurutistuksen stressiltä. Toisaalta oppilaissakin on sietämistä, sillä tekemiset on tehty ja oleskelu on melkoista häröilyä.

Numerot on oikeastaan yhtä lukuunottamatta annettu. Vihdoinkin. Luokka on vielä sotkuinen ja tavarat ovat väärissä paikoissa. Luokkasormuksista soitettiin ja nekin tulevat ennen kesälomaa. Pörriäiset joudun maksamaan myöhässä, mutta se on elämää. Unohdin nimittäin viitenumeron töihin ja tänään en yhden viitenumeron takia ala ajella 50 kilometria. Ehkä pörrihenkilöt pärjäävät ilman suuria summiani maanantaihin. Jos eivät, niin sittenpähän tiedätte, mistä maailman kaatuminen johtui. Se johtui siitä, etten minä ole maksanut laskua.

Ensi vuonna minä EN aio tätä hommaa enää hoitaa. En varmana.

Tänään korjasin villisti viimeisiä kokeita ja palautin jo korjattuja kokeita oppilaille.

Tänään olisi tyhy-päivä ja minua väsyttää ihan pohjattomasti. Puolet tyhystä on jo mennyt ja täällä kotona istumme me, minä ja L-ystävä. Mennään sitten illalla syömään duunikavereiden kanssa.

Perjantaina luokkaretki ja ensi viikko pelkkää luovaa oleskelua. Sitten hyvästit ja kesäloma. Aion nukkua paljon.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pörriäisviitenumerot ja tilitysohjeet löytyvät myös netistä http://helsinginluokanopettajat.fi/

pimpula kirjoitti...

Tänks! Enpäs muistanut, että myös viitenumerot löytyy tuolta. Noni, hälytystila matalammaksi, maailma ei kaadukaan.